Singapore

Hè mates,

Al zit ik veilig en wel op mijn kamertje in mijn hostel in Sydney. Toch wil ik graag op mijn allereerste blog praten over Singapore. Want wat is dat een mooi land zeg!!

Ik wist nog heel goed toen ik het boekje van travel Active kreeg en daar stond in dat we een stopover hadden in Singapore. Ik weet ook heel goed dat mijn eerste woorden erover waren. 'nee toch, ik heb helemaal niks met singapore' Mijn mening is erover veranderd.

De eerste paar seconde dat we in Singapore waren zal mij denk ik nog altijd bijblijven, want de eerste paar seconde in Singapore kan voor heel veel mensen meteen hun dood betekenen. We liepen door de slurf waar veel mannen en vrouwen met mondkapjes stonden. Ook hadden ze allemaal een portofoon en niet echt de liefste uitstraling ever. In de slurf word iedereen, ja echt iedereen door een scan bekeken op temperatuur. Als de vrouw achter de monitor ziet dat je een te hoge temperatuur hebt. Word je eruit gepikt en meteen word er onderzocht of je drugs bij hebt. Waar veel Nederlanders tegenwoordig een pilletje nemen bij een festival, staat in Singapore de doodstraf op het vervoeren van drugs.

Ik ben verliefd op Singapore geworden om heel veel redenen. Je ziet niemand bedelen op straat, omdat er meer banen zijn dan mensen in Singapore. Er zoveel culturen zijn in Singapore dat je nooit raar word aangestaard. En het is een van de schoonste landen ever.

Ik zou zeker terug willen als ik ooit de kans weer krijg.

Dit was mijn ervaring over Singapore en de volgende blog beloof ik iets over Sydney te vertellen. En zoals de surfdude zou zeggen 'Get the fack out of here, and enjoy the facking weather'

Liefs Laura

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!