Sydney

Hé mates,

Na Singapore kwam dan eindelijk Sydney. Toen ik van bovenaf keek naar de stad werd ik best emotioneel, omdat ik zovaak over gedroomd heb en dan nu eindelijk m'n droom waar word. Dat zal trouwens ook de eerste en de laatste keer worden dat ik emotioneel word over Sydney.

Sydney was zoals ik verwacht had. Te druk, ieder geval voor mij was het te druk. Het leek of ik gewoon in Amsterdam liep, maar dan stukken groter. Over mijn 1e hostel mag ik zeker niet klagen, omdat ik met 3 andere mensen sliep. 1 Fin en 2 Duitsers. Ik kan mijn 1e nacht in het hostel nog goed herinneren, omdat ik samen met de Fin en Duitser tot half 4 s'nachts gepraat. Het onderwerp was feminsme.

Na 3 nachten geslapen te hebben in de meest luxe hostel ever, ben ik naar bondi beach gegaan. Daar was het iets minder luxe hostel. Maar op loopafstand was het strand en dat was heerlijk. Ik heb 1 nacht er geslapen.

Na 3 dagen Sydney en 1 nacht bondi beach heb ik een vlucht geboekt naar Cairns. Weg uit de drukte en het echte Australië in. Maar daar zal ik volgende keer meer over vertellen.

Liefs Laura

Reacties

Reacties

Sanne

Wat een leuk verhaal, jammer dat Sydney tegenviel. Hopelijk heb je het naar je zin in Cairns

Harmjan

Ben benieuwd naar het hostel in Cairns (en je roommates ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!