Einde Cairns

He mates,

Het is vandaag helaas mijn allerlaatste dag in Cairns en daarom een goede reden om mijn avonturen te delen met jullie.

Cairns ik heb heel erg van je genoten ik wil ook eigenlijk nog niet weg. Mijn hostel voelt als een huis aan en misschien is dat ook wel een goede reden om weg hier te gaan.

Op maandag had ik een mini vakantie op mijn vakantie zelf. Ik ben naar de draineeforest gegaan en dat was een hele ervaring. Het is ongeveer 2 uur reden naar de drianeeforest vanaf ons hostel. Je moet ook een klein stukje met de Ferry. We wilde natuurlijk een hele grote krokodil daar zien, maar helaas niet gezien. We gingen naar een klein meertje waar we tussen twee afslagen konden kiezen. Als je links ging kwam je bij de hippies als je rechts ging kon je met andere backpackers chillen. We kozen voor links en we kwamen net op tijd, want we konden een live concert meemaken met eten, zon en hippies.

Later kwamen we bij een strand aan waar bijna niemand was. Ik kreeg een beetje het expeditie robinson gevoel. Het ws heel erg mooi!

We sliepen ook in een hostel waar je geen bereik had, geen oplaadpunten voor je telefoon en de huisjes stonden op stelten omdat er anders dieren in je huis kwamen. Ik heb ook daar mijn eerste slang gezien. Ik heb zoveel gezien daar en moest bijkomen de volgende dag.

De dag erna gingen we naar de Greet reef om te gaan snorkelen. Wat was het mooi! Ik heb oog in oog met een kleine shark gestaan en een schildpad geaaid. Na zon dag ben je helemaal kapot en wil je t liefst naar bed.

Morgen ga ik naar airly beach vanaf daar heb ik een Tour met een zeilboot naar white sundays. Ik verblijf 2 nachten op de boot en ik heb er heel veel zin in.

maar eerst heb ik een afscheids bbq vanavond met mijn vrienden die ik hier gemaak heb!

Liefs Laura

Reacties

Reacties

Harmjan

Wauw je hebt al veel meegemaakt en gaat nog erg leuke dingen doen! En dat al in je eerste maand down under! Xxx

Tessa

Wat klinkt het allemaal ontzettend leuk! Veel plezier op de zeilboot aankomende dagen xxx

Willeke

Leuk dat je ons zo mee neem op reis ????. Klinkt allemaal tof! Nog heel veel plezier! Liefs xx van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!