Whitesundays

Hé Mates,

Hoe is het in het koude Nederland?

Hier is het nog steeds 25 graden en het word steeds warmer, omdat het zomer word. Op dit moment ben ik in Brisbane op zoek naar een baan dat niet wilt lukken. Maar deze blog gaat over the Whitesundays.

Na 9 uur in de bus gezeten te hebben vanaf Cairns kwam ik aan in Airly beach. Nadat ik en Jenny hadden ingecheckt gingen we naar de plaatselijke bar, omdat veel mensen ons dat hadden aangeraden. Je moet je voorstellen dat Airly beach een rustig dorpje is. Veel mensen komen hier voor de whitesundays. Ik kwam denk ik op het verkeerde tijdstip. Het was een grote party, omdat het springbreak was. En geloof me de engelse mensen vieren dit heel erg goed in Airly beach.

De volgende dag mocht ik mezelf inchecken voor de boot. Om 12 uur werd ik opgehaald voor de boot. Een van de crewleden vond mij al helemaal geweldig omdat ik 1 blond was en 2 van Nederland kwam. Geloof me iedereen denkt hier dat ik of zweeds ben of duits.

De whitesundays is in een woord; geweldig. Als je mij nu vraagt 'laura naar welke eilanden ben je dan geweest' Ik heb geen idee, ik heb gewoon volop genoten. Je moet je inbeelden dat je in de middag in de zee zwemt en s'avonds zie je daar gewoon haaien zwemmen. En we hadden geluk want het was niet bewolkt dus zo zagen we de sterrenhemel. Prachtig!

Verder leef je gewoon 3 dagen als een zwerver. Steeds dezelfde kleren aan, omdat je backpack niet mee mocht alleen een ritsloze tas en die tas is zo klein dat alleen je toillettas in kan. Maar wat heb ik daar goed gegeten. Het eten was inclusief en na zoveel weken op pasta,brood, en ei geleeft hebben was dit de hemel.

Ik bedenk mij ook dat ik nu al ruim 1 maand down under ben. Het bevalt mij prima en ik heb het naar mij zin. De volgende blog gaat over Brisbane, waar ik al veel heb meegemaakt.

Liefs Laura

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!