Cairns

Hello Mates,

Weer een nieuw hoofdstuk in Australië en dit keer is dat in Cairns. Ik ben hier nu al een tijdje in Cairns en ik vermaak mijzelf prima.

Mijn 1e hostel heette Gillians en was in the middle of the city. Kort gezegd over Gillians; het is een party hostel. Veel Engelsè meiden en jongens komen daar naar toe om een goede party elke dag te hebben. Overdag slapen ze en savonds worden ze wakker om zich klaar te maken voor de avond. Ik heb daar vooral erg goed geslapen.

In Gillians was ik nog met twee meiden in de groep. Na twee nachten had ik er genoeg van en hun wilde graag blijven. Ik ben in mijn eentje naar een nieuw hostel gegaan. Wat was ik zenuwachtig.

Maar na 1 nacht slapen had ik meteen vrienden. Het is ook heel goed voor mijn Engels, want nu praat ik de hele dag Engels. Daarbij heb ik een meisje ontmoet die dezelfde achternaam heeft als ik, hoe toevallig!

Gisteren hebben we samen met een paar vrienden gbbqt en daarna gevolleybalt. Daarna zijn we met een groepje gaan chillen bij de camper. En ik heb zelfs de camper gereden!

De voogende paar dagen hebben we ook leuke dingen op de planning. Vandaag gaan we naar het nationaal park lopen en maandag rijden we naar het regenwoud.

In de volgende blog hou ik jullie op de hoogte van mijn avonturen in Cairns.

Liefs Laura

Reacties

Reacties

Niels

Dat meisje met dezelde achternaam, was die engels dan?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!